disebalik itu...

Wednesday, September 8, 2010

mengenal musuh sebenar 2


Mengenali Musuh Sebenar (II)

Yang menjadi musuh kita, ialah bangsa Yahudi yang memusuhi kemanusiaan. Yang menjadi musuh kita, ialah bangsa Yahudi yang memandang hina bangsa selain Yahudi yang dipanggil Goyem oleh mereka. Yang menjadi musuh kita, ialah bangsa Yahudi yang merampas tanah milik orang Palestin termasuklah tanah waqaf seinci demi seinci demi cita-cita politik mereka. Yang menjadi musuh kita, ialah bangsa Yahudi yang menghalalkan pertumpahan darah orang awam, kanak-kanak, wanita dan orang tua yang tidak berdosa demi haloba perjuangan mereka.

Kini, simbol Zionisme itu disemat erat didalam bendera negara haram Israel. Bukan semua Yahudi bersama-sama dengan Zionisme. Ramai juga yang menentang Zionisme terutamanya daripada kumpulan orthodox mereka. Dan bukan semua yang Zionisme itu adalah berbangsa Yahudi.

2 comments:

  1. "Yang menjadi musuh kita, ialah bangsa Yahudi yang memusuhi kemanusiaan. Yang menjadi musuh kita, ialah bangsa Yahudi yang memandang hina bangsa selain Yahudi yang dipanggil Goyem oleh mereka."

    betol tu akh. org yahudi yang kita selalu dgr menzalimi bangsa Palestin dan bangsa2 yang len adalah Yahudi Zionis.

    Zionis adalah satu bentuk kefahaman baru yang diasaskan oleh Theodore Herzl, seorang wartawan Australia. dia lah yang telah menyebarkan kefahaman dan memasakkan keyakinan kepada para pengikutnya agar meluluh lantakkan bangsa2 len dan bahawasanya Palestin itu adalah milik mereka dan mereka berhak ke atasnya.

    Fahaman zionis berlawanan dengan fahaman/ajaran yahudi yang didasari dengan kitab Taurat. bukan ana mengiyakan agama Yahudi kerana seseungguhnya hanya ISLAM lah satu2nya agama yang diredhai ALLAH di muka bumi ini. Apa yang ana ingin sampaikan dalah, agama Yahudi; sepertimana agama2 samawi yang len menolak segala bentuk penindasan dan kezaliman dan menganjuran perdamaian dan keamanan.

    Wallahu'alam

    ReplyDelete
  2. iye btol
    kite x bole menolak yahudi bulat2
    sesungguhnye bapa kite (nabi ibrahim) adlh dr kalangan yahudi sendiri
    yg patut ditentang adlh yahudi zionis
    jgn disempitkn pemikiran

    ReplyDelete