disebalik itu...

Sunday, August 7, 2011

6/13 = Sheikh Imran Hosein & Skuad Akhir Zaman

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

6/13 = Sheikh Imran Hosein & Skuad Akhir Zaman

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●





Assalamualaikum Tuan-puan semua...

Segala Puji Pada Allah,

Tuhan Alam Semesta ini,

dengan kemunculan terakhir Sheikh Imran Hosein di Tanah Melayu

pada bulan Syaaban 1432 ini bersama Bani XXXXX,

maka lengkaplah sudah siri pencerahan yang kami bawakan,

proses Alter Terahsia yang kami janjikan,

telah berjaya kami pancarkan,

melalui siri pencerahan kami di Alam Maya & Alam Nyata.

Tahniah kepada yang sempat menghadiri ceramah penamat ini.





Terima kasih juga kepada skuad terahsia Mistis Organisation,

jasa baik Srikandi & MO yang tak putu2s membuat umat ini bangkit,

telah menghasilkan 1 ledakan ALTER untuk anak2 muda Nusantara,

apa yang kami JANJIkan telah kami TUNAIkan,

dahulu fantasi...

kini REALITI.

Kami benar2 sedang membangkitkan 1 fenomena yang akan kami

gelarkan sebagai = Alter Terahsia





Tuan-puan semua...

ceramah yang kami hadirkan untuk sekian kali

bermula pada 15 April 2011 adalah 1 petanda jelas yang sangat

amatlah sungguh misteri bagi yang melihat dengan 1 mata,

pastilah bersebab mengapa dalam seumur hidup mentor kami,

Sheikh Imran Hosein memilih pusat tadbir Nusantara

sebagai antara lokasi terakhirnya melepaskan jaringan matriks

terhadap ILMU AKHIR ZAMAN yang semakin hari semakin

tak diambil endah (tak ambik pot) oleh kebanyakan manusia,

pastilah juga berASBAB secara hidden,

mengapa pendekar penyu tidak melakukan perkara2 ini,

dan perkara ini hanya berlaku dalam riwayat hidupnya hanya

dibentangkan di Tanah Melayu,

dan kenapa hanya dari daerah ini sahaja Sheikh melepaskan

SALAM PERINGATANnya kepada dunia

berturut2 tanpa henti yang tak pernah pun beliau lakukan

sebelum ini di mana2 pun negara singgahan beliau,

kecuali di Nusantara,

lebih2 lagi di Tanah Melayu.





Terima kasih kami ucapkan kerana membeli semua buku2

tulisan mentor kami Sheikh Imran Hosein,

buku2 itu sebenarnya adalah ditujukan kepada anak2 anda,

anak2 anda yang hari ini umurnya sedang di alam kanak2,

merekalah sepatutnya PATUT lebih faham dari diri anda !!!

kerana merekalah anak2 anda yang anda sayangi...

yang bakal mewarisi dunia ini in the next 25~30 tahun mendatang.

Menjadi tanggungjawap anda lah menceritakan kepada

anak2 anda tentang persediaan yang PASTI menimpa keturunan

kita nanti, semua anak2 kita hari ini PASTI berhadapan

dengan kedatangan 3 Al-Masih.

dan ini 100% pasti terjadi,

dan alat ukurnya yang telah Allah hadiahkan kepada umat ISLAM

untuk kita bersedia ialah KERINGNYA TASIK GALILEE.

Tahukah anda semua...

sebelum kedatangan Sheikh Imran Hosein ke tanah ini,

berita tentang Tasik ini telah didahului oleh seseorang,

dan kami percaya ramai sedang menjejak Megat Panji Alam,

why ?

sebabnya isu Tasik Galilee adalah isu besar yang beliau berjaya

bentangkan sebelum kedatangan Sheikh ke sini lagi.

Dan untuk membuktikan isu ini benar,

bagaimana mungkin 2 manusia boleh menceritakan 1 perkara sama.





Dalam banyak2 ceramah Sheikh di Nusantara,

Sheikh sudah bagi isyarat yang beliau memerlukan seseorang dari

anda untuk menTERJEMAHkan buku2nya ke dalam Bahasa Melayu.

Pihak kami percaya,

PASTI sudah ada insan2 yang diberi tanggungjawap untuk itu,

dengan peluang yang diberikan itu,

besarlah harapan kami supaya buku Sheikh segera disempurnakan.

Dalam rekod ceramah yang kami hadirkan,

Masjid Sunway Mata 1 adalah masjid paling ramai sekali jemaah hadir,

kehadiran jemaah di waktu malam ibarat SOLAT JUMAAT !!!

dan itu adalah rekod pertama untuk masjid itu.

Surau paling hidden yang kami pernah adakan,

telah berlangsung di tengah hutan atas bukit,

yang dipunyai oleh jutawan2 Melayu,

dan lokasi itu tidak wujud dalam GOOGLE MAPS.

Lokasi yang dimaksudkan ialah 1 kawasan perumahan elit di UIA.

Lokasi ceramah yang paling ramai orang SESAT ialah,

Masjid Selayang (dekat2 pasar borong tu),

dan Masjid itu berkesudahan penuh di minit2 terakhir.

Dan siri ceramah Sheikh berkenaan syiling emas Israel,

telah dibentangkan secara tertutup di Dewan Kuliah UIA.

Pada kuliah itu sheikh telah melepaskan amaran tentang

2 pertembungan besar yang bakal menyebabkan Ad-Dhuhan.

Perkara ini akan melibatkan tentera timur & tentera barat

di sekitar perairan laut di Turki.





Perkara2 di bawah adalah amaran untuk anda:

- cuaca dunia

- gempa bumi & pembenaman

- taburan hujan

- sistem pertanian dunia

- jenis2 penyakit & jenis tawaran ubat

- menghidupkan yang mati, si mati hidup semula

(jantung palsu, trans plan, buah pinggang, ais mayat)

- teknologi HARP

selebihnya...

apa yang kami selama ini kaji & bentangkan di ALAM MAYA,

telah pun Sheikh ulangi di ALAM NYATA,

silalah rujuk alamat kat bawah ni ye...:

http://www.facebook.com/note.php?note_id=209469492409077





Untuk pengetahuan anda,

bank yang anda setiap bulan terima gaji pada hari ini,

akan COLLAPSE bila2 masa sahaja,

besarlah harapan kami kiranya anda sudah pun mula bertindak...

bertindak melindungi aset anda dengan emas & perak & komoditi,

kami sebenarnya sedang ketakutan,

kerana apa ?

kerana sudah 2 minggu berturut2 harga EMAS mencatatkan

rekod tertinggi dalam sejarah manusia,

apa makna ini semua ?

MAKNANYA = sistem duit kertas akan collapse anytime aje





Kepada yang tak mula mengCONVERTkan duitnya kepada komoditi,

1000 kali sayang...

tanggapan anda akan menyebabkan anda nyesal di kemudian hari,

kepada yang masih percaya sistem duit kertas akan bertahan

selama2nya, pergilah DISNEYLAND dan beranganlah puas2...

kepada yang masih terus menerus kumpul emas & perak,

teruskanlah selagi terdaya,

kepada yang masih belajar,

kenapa taknak buat bisnes sambilan & masih bangun lambat ?

kepada yang masih berhutang,

sila rujuk artikel ini:

http://www.facebook.com/note.php?note_id=203512496338110





Page ini dah lebih 5 kali digantung status apungannya tanpa sebab.

Dan kejadian ini menambahkan kepercayaan kami yang misi

kami sedang diperhatikan & perkara yang digantung statusnya

membuktikan MISI KAMI MISI YANG BENAR2 TERKESAN

dan dapat mendatangkan gugat dari timur.

Mereka tak takut pada umat yang ramai yang berkuantiti,

seperti ibarat buih2 di lautan yang banyak tapi HAMPEH...

mereka takutkan kandungan yang berkualiti,

yang mengantoikan persatuan terahsia iluminati.

Anda tahu apa itu uranium & platinum ?

sesudu uranium yang memecahkan elektron sudah cukup

untuk tenggelamkan 1 bandar besar.

Mereka tak takutkan umat ISLAM yang ramai,

yang mereka risaukan ialah,

UMAT ISLAM YANG PELIK LAGI TERASING.

Mereka inilah mempunyai kebarangkalian yang tinggi

untuk menawan kembali MIDDLE EARTH.

(sila rujuk perjalanan filem The Lord Of The Rings)





Rajin2lah belajar sejarah,

kerana sejarah yang salah,

akan ditanam dalam hati yang bersih,

lalu mempercayainya sebagai sejarah yang betul pula,

Nabi Muhammad sangat sayangkan kita,

sebab itulah beliau menyebutkan UMATKU UMATKU UMATKU.

Why ???

sebab dia tahu siapa umatnya yang tergolong dalam 999,

siapakah umatnya yang berjaya sampai ke 1 jalan,

baginda juga faham,

Iblis sangat UP TO DATE di setiap tamadun,

dengan misinya menawan umat manusia masuk ke dalam neraka,

dan kehadiran Al-Masih Dajjal,

adalah bonus untuk Iblis.

((( ONE RING TO RULE THEM ALL )))





Tuan-puan semua...

kami ini mengetahui sesetengah "kejadian",

dari apa yang tak patut pun anda semua ketahui,

kami sangat suka jadi manusia biasa,

tapi sayang,

kami diberi tanggungjawap menyampaikan,

semoga Allah menguatkan perjuangan kami untuk itu.

kalaulah anda menonton filem THE LORD OF THE RING,

Frodo pernah berkata:

"...i wish the ring never come to me..."

Dan orang bunian (Elf) pun menjawap:

"...if you do not find the way, no one will..."

kalaulah anda tahu apa yang kami tahu,

sudah pasti anda tidak duduk senang sekarang,

dan sepatutnya suasana panik sepatutnya dah berlaku.

Dan dialog di atas kami sudahi dengan wahyu tuhan:





(Allah bersumpah)

Demi Masa...

Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian...!!!

Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh,

dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran,

serta berpesan-pesan dengan sabar.

[Al-Quran]

[Surah Al-Asr]

[Ayat 1 sampai Ayat 3]





Sanggupkah anda menjadi pemuda-pemudi Al-Asr ?

Anda rela dikeji & disindir oleh kawan & keluarga ?

Sabarkah anda dituduh sebagai ASING & PELIK ?

Apa respon keluarga anda ?

Kalau kami tak menguasai ilmu Yakjuj Makjuj,

maka anda tak mungkin jumpa page ini,

kami terpaksa bergelumang dengan teknologi Dajjal,

semata2 hendak menyelamatkan generasi2 yang kelemasan,

lemas dibuai dengan syurga Dajjal,

syurga dengan sistemnya yang amat INDAH dengan fitnahnya,

apa yang kami nak jawap depan Nabi depan Allah nanti ?

sedangkan kami ERTI & tahu pula untuk memintasnya ?

Apakah kami sanggup berdiam & hanya pentingkan diri ?

Oh tidak...

lihatlah bagaimana anak2 muda benar2 telah diALTERkan,

lihatlah bagaimana dengan sekejap sahaja,

kami bangunkan setiap negeri2 Melayu dengan syiling emasnya,

kehadiran & tempias kemunculan kami,

menyebabkan harga emas & harga perak naik mendadak,

mungkin anda katakan ini fantasi,

padahal inilah realitinya kesan menDAULATkan

Dinar Emas & Dirham Perak.

iaitu apa ?

iaitu tapak2 Khalifah dengan sistemnya sebagai ASAS.

Sistem khalifah tak mungkin muncul dengan baik,

sebelum dibangunkan ASASnya dahulu...

dan apa itu ASAS sistem Khalifah ?

ianya apa yang dinamakan sebagai = matawang Syariah

(tahniah kami ucapkan kerana anda berada di tengah2nya)





Ingat...

Al-Masih Mahdi memang akan muncul...

dan ingat...

dia takkan tiba2 muncul tanpa didatangkan asbab2nya...

Muhammad ke-2 hanya akan muncul bila ada pendamping2nya,

that is why you all need to TRAST where is the AHLUL BAIT,

siapa sebenarnya Bani TAMIM itu,

negeri mana di Nusantara terkenal dengan bendera hitam,

tapi penduduk2 di sana buat tak tahu sahaja,

batu bersurat di negeri manakah dalam Nusantara,

pernah mengatakan yang ISLAM akan bersinar dari TIMUR,

jaringkan matriks ini wahai UMAT MUHAMMAD,

kenapa baginda Rasulullah tak pernah sebut BARAT ?

dan...

siapa yang berdamping dengan Muhammad ke-2 ?

Adakah baginda akan keseorangan ?

Sudah tentu tidak bukan ?

Jadi apa maknanya ?

Maknanya...

untuk melihat sistem Khilafah ada tanda2 kebangkitan,

kita kena TRAST siapa yang sedang mengangkat sistem itu.

Dan...

kehadiran pemuda2 ini tak mungkin dapat dipintas

melalui jalan ELEKTRONIK,

dengan kata lain anda hanya akan tahu bila anda

TURUN PADANG...

Sayangilah Tanah Tumpah Air Anda.

Sahabat2 Nabi sanggup mangkat di Sumatera, Jawa,

dan lebih2 lagi di Tanah Melayu,

hanya semata2 hendak mengembangkan ajaran ISLAM,

1 ajaran yang sama pernah IBRAHIM bawa di era

pemerintahan Nebuchednezzar & Era Zulkarnain.

Sebab itulah raja2 Melayu sangat terkenal dengan

nama Iskandar Zulkarnain,

dan anda harus tahu,

apa itu Agama Hanif,

dan mengapa Umat Nusantara sangat sekejap menerima

ajaran ISLAM dan berimannya umat Melayu ini

terjadi tanpa perang pun,

1 perkara yang sangat misteri tapi jarang dikupaskan.

Tasik Galilee dah makin kering.

Apa tindakan anda ?

Cuaca dunia sudah boleh dikawal dengan mudah...

Anda masih menganggap kami membuat ramalan ?

Tidakkah anda pernah diberitahu tentang 3 tahun kemarau ?

bersambung...

Tahukah anda siapa Muhajirin & Ansar di akhir zaman ?

(panjang sebenarnya nih, esok sambung balik lepas gambar kapal nih)



=========================================

BUT YET MANY OF YOU ALWAYS DENY !!!

=========================================

Takkan Islam Hilang Di Dunia

Takkan Ahlul Bait Hilang Di Dunia

Takkan Raja2 Beriman Hilang Di Dunia

Takkan Dinar Hilang Di Dunia

Takkan Khalifah Hilang Di Dunia

TAKKAN MELAYU HILANG DI DUNIA





ONE FLAG TO RULE US ALL

http://www.facebook.com/DinarEmas.DirhamPerak?sk=info





www.Dinar-Emas.com

www.Dinarmas.com

www.Nubex.com.my

www.WorldIslamicMint.com

Di Saat Israel Menunggu Al-Masih Dajjal Raja Yahudi

Umat Melayu Menunggu Pertabalan Khilafah Al-Masih Mahdi





12:00 am

25 Syaaban 1432

26 Julai 2011

Selasa

(Hutan Janda Baik, Pahang, Tanah Melayu, Nusantara.)

2 comments:

  1. Apakah sheikh saat ini pindah ke afrika?

    ReplyDelete
  2. Apakah sheikh saat ini pindah ke afrika?

    ReplyDelete